Exercitii pentru marirea penisului

Exercitii pentru marirea penisului

Program de baza de exercitii pentru cresterea penisului

     Exercitiile pentru cresterea penisului sunt una dintre cele mai populare și naturale metode care pot fi utilizate pentru a mari dimensiunile penisului, a imbunatati erectia sau pentru starea de sanatate generala a acestuia.

Poti gasi tot ce ai nevoie sa stii despre ele aici, dacă doriti sa aveti penisul mai lung, mai gros sau mai mare in general. 

 Scopul final este de a va ajuta sa obtineti dimensiuni mai mari prin exercitiile ce vi le vom prezenta.

De asemenea va vom arata cum sa depasiti efectul de platou prin exercitii ale penisului (o problema comuna care impiedica obtinerea de rezultatei), metode progresive si adecvate care produc rezultate remarcabile precum si tehnici care cresc grosimea, lungimea si fermitatea.

 Este adevarat ca nu orice fel de exercitiu va fi suficient ca o modalitate potrivită de a adăuga centimetri in plus.

Pentru cei care doresc o crestere mica in dimensiuni sunt suficiente cateva exercitii, dar pentru cei care doresc cresteri semnificative in dimensiuni este indicat a se folosi exercitiile pentru penis in combinatie cu alte alternative, cum ar fi pompele pentru marirea penisului

  Asigurati-va ca practicarea acestor tipuri de exercitii de bază va deveni rutina pentru efecte maxime.

Dupa ce ati stapanit tehnicile de baza, veti incepe practicarea tehnicilor progresive. 
  

 Ordinea efectuarii exercitiilor este importanta. Astfel, incalzirea este etapa preliminara pentru inceperea exercitiilor.

 Beneficiile exercitiilor fizice pentru marirea penisului sunt:

  •  - cresterea in dimensiuni a penisului
  •  - erectii mai puternice, mai ferme,  un penis mai sanatos
  •  - imbunătățirea controlului ejacularii   
  •  - orgasme mai intense si placute
  •  - considerabil mai ieftine decat solutiile alternative de marire
  •  - rezultate vizibile in cateva saptamani 

  

1. Incalzirea

 Durata: 10-20 minute

 Inainte de orice exercitiu de crestere a penisului, este important sa incepeti cu exercitii de warm-up (incalzirea).

Caldura  ajuta la pregatirea penisului pentru activitatile de intindere si scade potentialul aparitiei efectelor adverse.

Un exercitiu simplu de warm-up ajuta la optimizarea conditiilor de efectuare a oricarui exercitiu pentru extinderea  penisului. 

 Un warm-up pentru penis este prima sarcina absolut necesara sa fie efectuata inainte de a incepe orice tip de exercitiu sau activitate de intindere.

Efectuarea de incalzire este un fel de antrenament pregatitor inainte de orice exercitiu pentru marirea penisului.  

Aceasta activitate ar trebui sa dureze cateva minute.

Este posibil sa aveti nevoie de acest lucru insa si pe durata efectuarii exercitiilor, de aceea puteti tine o sursa de caldura in apropiere. 

 Metoda pe care o alegeti este in intregime la indemana dvs.

Va recomandam sa nu sariti peste acest exercitiu deoarece este o parte esentiala a oricarui exercitiu pentru marirea penisului, un preambul.

 De ce este incalzirea importanta?

Este importanta pentru siguranta si eficienta. Face penisul sa fie maleabil.

Cu cat este mai maleabil, accidentarile in cazul supraantrenarii sunt reduse la minim.Cu cat este mai bine incalzit, penisul devine mai receptiv, rezultat care se observa in gradul crescut de eficienta al antrenamentelor.

 Incalzirea poate fi efectuata:

 - cu un prosop ud cu apa calda (cat mai aproape de maximul suportat de piele). Prosopul udat cu apa calda se infasoara de jur imprejurul penisului flasc sau erect.

Udati prosopul  cateva minute cu apa fierbinte pentru a pastra o temperatura optima pentru incalzire.

 - la dus, baie concentrand jetul de apa cat mai fierbinte suportabil spre penis.

 - altele, cum ar fi metodele 'rice-sock' ( ciorap din orez ), 'heating pad' ( tampon incalzitor), metodele  sunt putin mai complexe, dar la fel de eficiente.

Durata medie a incalzirii este 10-20 minute.

 In timp, cand considerati ca sunteti gata sa efectuati exercitii avansate, in special exercitii pentru grosime, mariti durata de incalzire la minim 20 minute. Nivelul erectiei este alegerea voastra.

 2. Exercitiul 1: Intinderea penisului

 Ofera cresterea in lungime a penisului.

 Durata: 7.5minute

 Imediat dupa incalzire urmati exercitiul de intindere.

Exercitiul de intindere al penisului este unul dintre cele mai vechi exercitii pentru marirea penisului.

Face parte din cultul penisului in multe locuri pe glob, regasindu-se si astazi in unele triburi inca izolate de furia 'civilizatiei' si tabooului.

Exercitiul este extrem de simplu, dar extrem de eficient. Apucati penisul la 2-4cm sub gland (cap) si intindeti penisul direct in fata pentru 30 secunde.

Repetati intinderea in jos, in stanga, in dreapta si in sus. Locul din care apucati penisul este la aproxiamtiv 2-4cm sub gland, dar poate varia.

Experimentati si vedeti care este cel mai bun, comod loc din care puteti apuca penisul.

Priza se aplica cu ajutorul degetului aratator si a celui mare. Intensitatea cu care intindeti penisul trebuie sa fie sufficient de mare cat sa intinda tesutul, dar evitand durerea.

Incepeti cu o intensitate redusa si cresteti intensitatea pe masura ce simti ca poti, dar ramanand o activitate placuta.

Repetati in fiecare directie de 3 ori a cate 30 de secunde. Imediat dupa terminarea exercitiului de intindere scuturati usor penisul.

Puteti masa usor penisul, inainte de a incepe exercitiul al doilea - mulgerea, milking sau jelqing.

Pozitia organelor genitale interne: 

1) Corpul cavernos
2) Corpul spongios
3) Uretra
4) Testicul
5) Epididim
6) Glanda Cowper
7) Prostata
8) Vezicula seminala
9) Vezica urinara
10) Vas deferent
11) Scrot

3. Exercitiul 2:  Jelqing (mulgerea)

Ofera lungime si grosime penisului

Durata: 7-10 minute

 Tehnica Jelqing este in prezent exercitiul pentru marirea penisului utilizat pe scara larga.

Acest exercitiu si multe variante ale sale sunt un exercițiu esential in aproape fiecare program de extindere a penisului.

 Aceasta tehnica isi are originile in cultura araba antica unde aceasta tehnica a fost folosita de tinerii adolescenti.

De atunci a fost folosita din generatie in generatie atingand apogeul in prezent.

 De obicei, un exercitiu jelqing de rutina poate fi finalizat in aproximativ zece minute, dar el variaza in functie de repetari, daca sunteti la un nivel incepator, intermediar sau avansat. 

 Prin fortare este adus mai mult sange in penis, iar acesta va creste in mod constant in dimensiune.

Efectele sunt permanente cand exercitiile sunt efectuate in mod corespunzator si ar trebui sa incepeti sa observati ca exista mult mai mult de castigat decat cresterea in dimensiuni dupa exersarea in mod continuu folosind tehnica jelq. 


 Exercitiile Jelqing se practica pentru:

  •   - pentru cresterea in lungime
  •   - pentru  cresterea in circumferinta (in primul rand)
  •   - pentru a imbunatati fermitatea, erectia si duritatea penisului
  •   - pentru a spori rigiditatea penisului

 Inainte de a începe jelqing, penisul trebuie sa fie in semierectie sau aproape cel mult trei sferturi de o erectie completa.

Practicarea acestor exercitii in timp ce penisul este in erectie este periculoasa si acestea sunt destinate numai pentru practicieni cu experienta.

Dacă aveți greutati in a stimula o erectie puteti incerca o usoara frecare a penisului sau palmuirea usoara pe partea  interioara a coapsei.

 Daca penisul nu se afla pana la ¾ in erectie, ci este intr-o erectie completa, lasati-l sa se relaxeze ca sa dispara putin din erectie. Ungeti bine penisul cu un lubrifiant.
 
 Este importanta folosirea unui  lubrifiant? Da, lubrifiantul ar trebui să fie utilizat pentru variante, cum ar fi jelq umed.

Lubrifianții pe baza de apa sau pe baza de ulei sunt cei mai buni. Daca preferati sa nu fi nevoie sa utilizati lubrifiere, practicati exercitiile cu prudenta.

Va sugeram ulei pentru copii, care este infuzat cu vitamina E, deoarece este destinat chiar si pentru cea mai sensibila piele. A

cest lucru va ajuta penisul sa arate sanatos si efectuarea exercitiilor jelqing se va efectua mai usor.

Se mai pot folosi folosi: de la parafina lichida la lubrifianti destinati actului sexual (gasesti in farmacii, magazine generale si binenteles sex-shop-uri). Cand efectul lubrifiantului scade reaplicati.

 Cu oricare dintre maini formeaza semnul 'ok' cu degetul mare si aratator, imprejurul penisului la baza. Palma poate fi orientata in sus sau in jos. Este alegerea ta.

Strange usor priza formata si misca-te usor spre capul penisului. Scopul este sa miscati sangele in penis. Presiunea trebuie sa fie una care sa evite crearea durerii.

 Daca exercitul este incomfortabil opreste-te, inseamna ca folosesti o presiune prea mare. Presiunea ideala este cea care permite miscarea a cat mai mult sange in penis, umflandu-l.

 Presiunea ideala tinde sa fie una de intensitate medie spre mica. Odata ce ajungi sub gland opreste miscarea. Aceasta este o repetare. O repetare trebuie sa dureze minim 2 - 3 secunde.

Glandul nu trebuie muls, fiind un tesut mai sensibil. Capul penisului primeste suficienta stimulare pentru a creste. Reia miscarea cu cealalta mana, si tot asa.

 Incepe cu 200 de repetari (o mulgere = o repetare).

  La fiecare 2 saptamani adauga 50 de repetari pana atingi 500 de repetari pe zi.

  Exercitiile pentru marirea penisului necesita, de obicei, repaos cand le efectuati. Anumite variante va permit sa stati jos, dar cele mai multe sunt efectuate in picioare.

Fiti atenti atunci cand le practicati sub dus. Nu utilizati sapun ca inlocuitor pentru lubrifiant daca va decideti totusi sa efectuati exercitiile sub dus.

Evitati efectuarea exercitiilor jelq sub dus.

4. Revenirea

  Dupa ce termini mulgerea, continua cu ce ai inceput si anume incalzirea, doar ca de data asta va fi pentru revenire. Reincalzeste zona pentru 5 minute.

Apoi scutura penisul usor, spala-l, sterge-l si baga-l in pantaloni.

 Se lasa la ,,crescut".

Incalzirea si revenirea sunt importante pentru ca previn posibilele traume si sunt benefice pentru scopul tau: creste eficienta exercitiilor.

5. Exercitiul de imbunatire a erectiei si al controlului ejacularii

 Durata: 7minute

 Intrebari si raspunsuri simple:

 Cum poate fi imbunatatita functia penisului? Cum poti obtine erectie la comanda? Cum poti avea erectii mai puternice? Cum poti controla ejacularea? Cum poti pastra sanatatea prostatei?

Atatea probleme cu o singura solutie? Poate fi adevarat? Da, este adevarat. Ce aveti nevoie? Aveti nevoie de 7 minute pe zi. Fie in timp ce stati la calculator, fie la volan, fie la dus, fie pur si simplu stati.

Ce faceti in cele 7 minute?

Contractii ale muschilor pelvieni. Unde sunt muschii pelvieni si cum se acceseaza ei? Cand urinati si doriti sa intrerupeti urinarea va folositi de acesti muschi.

Daca vreti sa fiti mai constient de ei exersati oprirea urinei la baie. Ce facem cu acesti muschi acum? Ii punem la treaba. Cum ii punem la treaba? Ii contractam si ii relaxam intr-un anumit mod.

 Care este programul?

 Sunt 2 exercitii recomandate:

 1. Contractati muschii pelvieni pentru 2 secunde si relaxati-i complet pentru alte 2 secunde (aceasta este o repetare).Executati 50 de repetari.

 2. Contractati muschii pelvieni pentru 30 de secunde sau cat de mult timp puteti rezista. Executati 10 repetari.

Important in executarea ambelor exercitii este relaxarea cat mai accentuata intre repetari. Profitati la maxim de pauza dintre repetari pentru relaxarea zonei.

Aceasta este cheia.

6. Cum stim ca penisul creste?

 Am vorbit de cele mai eficiente exercitii pentru marirea penisului si pentru sanatatea penisului (virilitate, prostata, controlul ejacularii), dar cum stii ca faci ce trebuie si cum trebuie?

Cum stim ca nu ne supra-antrenam penisul? Caci si penisul poate fi supra-antrenat ca orice parte a corpului.

 Indicatorii fiziologici

 Cum ne ajuta? In functie de starea penisului avem : indicatori negativi, neutri si pozitivi. Obiectivul este sa avem indicatori pozitivi si/sau neutri.

 Indicatori negativi:

  •  - durere;
  •  - erectiie matinale si nocturne scazute la numar;
  •  - erectii mai moi;
  •  - scaderea marimii - dovada a supra-antrenarii clare!
  •  - decolorarea penisului
  •  - amorteala / insensibilitate.

 Indicatori pozitivi:

  •  - in stare flasca penisul este mai mare (mai umflat) pe durata intregii zile;
  •  - erectii matinale si nocturne mai dese;
  •  - erectii mai tari;
  •  - cresterea marimii penisului - asta este si dovada suprema

 Indicatori neutri:

  •  - contractare temporara a penisului dupa exercitii;
  •  - inrosirea penisului;
  •  - puncte rosii;
  •  - mancarime usoara la nivelul penisului;
  •  - marime crescuta pentru cateva minute sau chiar ore.

 Acesti indicatori iti ofera acum un reper. Daca indicatorii tai tind a fi negativi, redu intensitatea exercitiilor si incalzeste penisul suficient inainte de exercitii.

Valabil si in cazul indicatorilor neutri, dar intr-o masura mult mai mica.Daca indicatorii tai sunt pozitivi... continua, continua si creste.

Fiecare barbat este diferit si poate observa doar unele dintre aceste semne.

Toti acesti indicatorii sunt legati atat de exercitiile specifice (jelq, stretch, inclusiv kegel) cat si de: viata de zi cu zi, activitatea sexuala, masturbare, sanatate, etc.

 Masurarea penisului: asigura-te ca o faci in acelasi mod de fiecare data.Masoara progresele din luna in luna si noteaza-le.

Daca ai si un aparat foto, fa pe langa masurarea penisului si poze. Si in cazul pozelor este important sa le faci in aceleasi conditii de fiecare data (lumina, unghi, distanta,etc.).

Cum se masoara penisul tau: lungimea si circumferinta in stare flasca

 

Masurarea penisului este unul dintre primii pasi ce trebuie efectuati inainte de a incepe exercitiile de marire a penisului. Atunci cand penisul sta intr-o pozitie moale, acesta este intr-o stare flasca.

Exercitiile de marire a penisului afecteaza aspectul penisului in timp ce acesta este in stare flasca si in erectie. Inregistrarea de masurători precise inainte, in timpul si dupa tratament este necesara.

Acest ghid  arata metodele implicate in efectuarea de masuratori, cum ar fi efectuarea de masuratori in mod corespunzator, pasii pe care ar trebui efectuati si de ce ar trebui sa se masoare penisul tau de mai multe ori.

 Elementele de care aveti nevoie sunt: un dispozitiv de masurare flexibil si know-how-ul despre cum sa pozitionati mainile dumneavoastra la masurare.

Veti fi capabil sa masurati atat lungimea in stare flasca a penisului dar si circumferinta acestuia in stare flasca.

 De ce ar trebui sa va masurati penisul?

 Una dintre cele mai mari probleme atunci cand efectuati exercitii de marire a penisului, este daca indeplineste cerintele din fiecare exercitiu.

Penisul tau trebuie sa fie receptiv la fiecare exercitiu si prin masurarea acestuia veti monitoriza beneficiile obtinute. Acest lucru nu se intampla peste noapte.

Castigurile vor deveni evidente dupa primele cateva saptamani si vor progresa saptamana dupa saptamana.

In consecinta nu se masoara penisul in fiecare saptamana. Masuratorile efectuate la fiecare doua saptamani ar trebui sa fie suficiente pentru a inregistra castiguri corecte.

 Coerenta este cruciala!

 Dispozitivul de masurare ales pentru a fi utilizat trebuie sa fie intotdeauna plasat la baza penisului, presat pe regiunea pelvina. Acest lucru va ramane intotdeauna la fel pe tot parcursul tratamentului.

Desigur, aceasta este doar pentru cresterea in lungime. Cresterea in circumferinta va fi masurata intr-un mod diferit, care va fi discutat mai jos.

 Masurarea lungimii in stare flasca:

  •  - Folositi un  dispozitiv de masurare rigid si il plasati pe osul pelvian de la baza penisului si il intindeti paralel cu penisul pe lungimea acestuia.
  •  - Apucati penisul usor de cap si il ridicati paralel cu podeaua, respectiv perpendicular pe corpul dvs.   
  •  - Aliniati dispozitivul de masurat paralel cu  penisul.
  •  - Notati dimensiunea citita de la baza pana la cap, in mm daca este posibil.

 Masurarea circumferintei in stare flasca

  •  - Dispozitivul necesar este un metru de croitorie flexibil.
  •  - Circumferinta penisului variaza de-a lungul acestuia. Masuratorile efectuate la mijlocul corpului penisului sunt cele corecte de aceea masurarea constanta in acelasi loc este cea relevanta.
  •  - Nu masurati penisul in zona cea mai ingusta sau cea mai groasa. Masurarea in zona de mijloc este cea indicata.

 Urmatorul pas este de a masura lungimea si circumferinta penisului in erectie.  

Cum se masoara penisul tau: lungimea si circumferinta in stare de erectie 

 

 Tot ce trebuie sa faci este de a obtine o erectie si sa fie pregatit cu un dispozitiv de masurare flexibil si unul rigid. Este important a se efectua masuratori precise, in mm, pe toata durata tratamentului.

 Lungimea penisului in erectie este masurata in linie dreapta, fie pe partea de sus a penisului de-a lungul acestuia sau pe partea laterala de la baza pana la cap.

O masurare exacta poate fi efectuata chiar deasupra penisului sau pe fiecare parte a acestuia. Alegerea de a masura pe o parte este cea preferata si depinde de mana pe care o folosesti.

 Circumferinta penisului erect de asemenea trebuie sa fie efectuata si inregistrata.

 Lungimea penisului in erectie:

  •  - Pentru a incepe, evident, va trebui sa stimulati o erectie.
  •  - Asigurati-va ca penisul sta perpendicular ( sau aproape) pe corpul dvs.
  •  - Plasati dispozitivul de masurat cu punctul zero la baza penisului, in contact cu pielea de pe zona pelviana.
  •  - Extindeti dispozitivul de masurat flexibil, daca utilizati un astfel de instrument de masura,  spre capul penisului
  •  - Notati pana la mm dimensiunea citita.
  •  - Efectuati cateva masuratori (2-3) pentru a verfica precizia.  

 Circumferinta penisului in erectie

  - Dacă se poate mentine o erectie suficient de mult timp, masurati si circumferinta penisului. Daca nu, așteptati pana la urmatoarea erectie.

 - Va  recomandam sa utilizati un instrument de masura flexibil  Infasurati dispozitivul in jurul centrului corpului penisului. Nu masurati in punctul cu cel mai mare sau mic diametru.

 - Se repeta masurarea pentru a asigura o inregistrare cat mai exacta a dimensiunilor.

Incercati un instrument de masura diferit si amintiti-va ca dimensiunea in erectie va varia în functie de temperatura, ora din zi, sau de intalniri sexuale recente.

 După ce ai efectuat masuratorile de penis intr-o stare flasca si erecta o sa ai nevoie de un lubrifiant pentru a efectua anumite exercitii, desi  alegerea acestuia este in intregime la latitudinea ta.
   

 Recapitulam structura programului pentru cresterea penisului:

  1.  Incalzire: 10-20 minute
  2.  Intinderea penisului: 7.5 minute
  3.  Jelqing(mulgerea): 7-10 minute
  4.  Revenirea: 5 minute

 Daca indicatorii fiziologici sunt pozitivi sau neutrii, la fiecare 2 saptamani adaugati:

  •  - pentru intinderea penisului 5 secunde in plus pentru fiecare intindere
  •  - pentru jelqing 50 de repetari in plus

  Astfel programul dupa 2 saptamani va arata dupa cum urmeaza:

  •  - incalzire: 10-20 minute
  •  - intinderea penisului: 35 de secunde in cele 5 directii x 3seturi – 9 minute                  
  •  - Jelqing: 250 repetari 8-12 minute                   
  •  - Revenire: 5 minute

 O alta schema ar putea fi:

 Incepatori.

 Prima saptamana: in prima saptamana exercitiile sunt simple.

 Aceste exercitii trebuiesc apoi efectuate 5 din 7 zile, deci cu doua zile repaos. Acestea sunt:- Incalzirea – 10 minute; timp necesar pentru a face penisul mai agil, mai flexibil, fapt care reduce sansele de ranire la exercitiille urmatoare.

 - Exercitii de alungire – 6 minute. Incepeti in prima saptamana cu o intindere usora, de baza care creste treptat in intensitate si continuati pe parcursul tratamentului (10-12 saptamani).

 - Exercitii jelq – 10 minute. Aceste exercitii ajuta la sporirea cantitatii de sange in penisul dvs.

Duce la cresterea in lungime, dar si in circumferinta a penisului. Sunt usor de efectuat si se vor face de-a lungul intregii perioade de tratament.

 Progresul in exercitiile de rutina

 Toate exercitiile mentionate ajuta la a incuraja penisul sa creasca la nivel celular.

 Efectuarea acestor exercitii si relaxarea realizate in mod corespunzator ajuta la expansiunea celulara.

Relaxarea ajuta ca penisul sa se vindece mai puternic.

 In fiecare saptamana trebuie sa creasca in intensitate exercitiile de rutina cu exceptia incalzirii.

Prin cresterea usoara si treptata in intensitate a presiunii asupra penisului, a exercitiilor de intindere a acestuia, a exercitiilor jelq pentru cresterea in diametru si in lungime, vor aparea incet si beneficiile.

 Astfel:

 - Se procedeaza la cresterea timpului de jelqing cu 10-15 minute si o suplimentare de 5-10 minute pentru exercitiile de alungire. Toate se realizeaza gradual.

 - Ordinea efectuarii exercitiilor conteaza. Dupa incalzire se efectueaza exercitii de intindere a penisului. Apoi exercitii de jelq.

 - dupa stabilirea unei rutini, este important ca aceasta sa se adapteze stilului dvs de viata si poate duce la obtinerea de beneficii.

 Penisul tau se va adapta la fiecare exercitiu, iata motivul pentru progresia exercitiilor care este extrem de importanta.

Impingand limitele incet si constant va duce la beneficii ce vor aparea mai repede. Nu te suprasolicita. Ai nevoie de pauze pentru a permite penisului un timp de recuperare. 

Pastilele pentru cresterea potentei sau pompele pentru penis sunt un mare plus pentru un exercițiu de rutină! 

Posted on 2018-11-13 by Xtoys Home, Sex Info, Sexshop 33

Blog categories

Related articles